Call Centrum: 800 220 800
 
Informace před dovolenou

 

Vyberte si u nás Vaši vysněnou dovolenou!

Nabízíme kvalitní prověřené hotely a přímé lety s odlety z Prahy, Brna a Ostravy.

Naše operátorky na bezplatné telefonní lince 800 220 800 Vám rády pomůžou s výběrem, nebo navštivte www.itsbilla.cz a rezervujte si svoji dovolenou online.

 

Před dovolenou

Vaše cestovní dokumenty obdržíte minimálně 7 dní před vaším odjezdem. Pečlivě si je zkontrolujte a v případě nesrovnalostí kontaktujte obratem CK se žádostí o úpravu údajů.

Jednotlivé dokumenty vždy předložte jak při vašem odbavení na letišti při cestě tam i zpět, tak při ubytování v hotelu či čerpání dalších služeb (půjčení auta apod.).

Vízová povinnost

Některé země mají vůči České republice zavedenu vízovou povinnost. Bližší informace o podmínkách vstupu do země naleznete u popisu každé destinace. Cestovní kancelář vám zajistí vstupní vízum na požádání a za poplatek, který je uvedený u jednotlivých destinací. Občané jiné státní příslušnosti než české si musí podmínky pro vstup do cílové země ověřit u příslušných úřadů svého státu. Jakékoliv další informace o podmínkách vstupu do cílové destinace získáte prostřednictvím našeho call centra.

Letecká přeprava

CK ITS BILLA TRAVEL provozuje lety do cílových destinací pouze s ověřenými leteckými společnostmi. Při kratších vzdálenostech se jedná o přímé lety. V případě některých vzdálených destinací je potřeba počítat s technickým mezipřistáním, zpravidla z důvodu dočerpání paliva.

CK ITS BILLA TRAVEL nemůže ovlivnit případné změny letecké společnosti, typu letadla ani letového řádu. Předpokládané časy odletů a doba letu vycházejí z letového řádu platného v době zpracování katalogu a mohou se někdy měnit i několik hodin před odletem. Příčinou může být nejenom nepřízeň počasí, ale i přeplněný letový prostor. O případné změně letového řádu vás budeme informovat, jakmile nám tato změna bude leteckou společností oznámena. Za případné vedlejší náklady, zmeškané nebo nevyužité služby nebo jiné škody způsobené z těchto důvodů nenese CK odpovědnost.

Letecká společnost Travel Servis/Smart Wings povoluje váhu zapsaných zavazadel v ekonomické třídě max. 15 kg na osobu (kromě dětí mladších 2 let) plus jedno kabinové zavazadlo o hmotnosti max. 5 kg s max. rozměry 55 x 40 x 20 cm. Kumulovaná váha jednoho zapsaného zavazadla nesmí přesáhnout hmotnost 32 kg. Chcete-li si na dovolenou vzít např. golfové vybavení, potápěčskou výstroj či jiné nadměrné zavazadlo, informujte se prosím o této možnosti v cestovní kanceláři. Přeprava nadměrných zavazadel je zpravidla zpoplatněna. Děti do dvou let nemají nárok na přepravu zavazadel. Výjimkou je dětský kočárek, který je přepravován zdarma.

Odjezd na letiště si naplánujte tak, abyste měli dostatečnou časovou rezervu v případě neočekávaných komplikací. Doporučujeme vám, abyste byli na letišti 2 hodiny před odletem. Připravte si vaše cestovní doklady a dokumenty potřebné pro vaši cestu i pobyt, které jste od nás obdrželi. Po příchodu na letiště si na informačních tabulích najděte číslo přepážky, kde bude váš let odbaven. Pro identifikaci letu je závazným údajem číslo letu, které naleznete ve vašich cestovních dokladech. Věnujte tomuto údaji pozornost – mnohdy se stává, že ve stejnou dobu odlétá do stejné destinace více letů. Nezapomeňte, že od června 2012 musí mít vlastní cestovní pas každé dítě včetně nemluvňat.

Po příletu do destinace si vyzvedněte svá zavazadla. Řádně si je zkontrolujte a v případě jejich poškození či ztráty kontaktujte přepážku reklamací v tranzitním prostoru letiště a nechte si vystavit reklamační protokol PIR. Pro tento účel mějte připraveno potvrzení o zavazadle, které jste obdrželi na odletovém letišti při vašem odbavení.

Delegáti/průvodci

Ve spolupráci s naším partnerem, cestovní kanceláří EXIM Tours, vám v každé destinaci bude k dispozici česky nebo slovensky hovořící delegát/průvodce, který vás bude očekávat na cílovém letišti po opuštění tranzitního prostoru. Delegáti organizují transfery z/na letiště, informační schůzku a pravidelné informační hodiny, které se v průběhu vašeho pobytu konají dvakrát až třikrát. V případě, že se v průběhu vašeho pobytu vyskytne problém, můžete delegáta kontaktovat na telefonním čísle, které je uvedeno v informačních materiálech, které obdržíte po příletu do cíle vaší dovolené. Součástí vašich cestovních dokladů bude samozřejmě i telefonní kontakt na pracovníky zákaznického centra v České republice.

Informační schůzka s delegátem se koná zpravidla druhý den přímo ve vašem hotelu. Naši delegáti vám během této schůzky i kdykoliv v průběhu vašeho pobytu ochotně pomohou zorientovat se v cílové destinaci a nabídnou zajímavé výlety. Jsou důkladně vyškoleni a připraveni vám kdykoliv poskytnout případnou pomoc při úrazech či onemocněních. Pro výlety, které jsou organizovány místními provozovateli, platí jejich podmínky a právní předpisy. Delegát v tomto případě vystupuje pouze jako zprostředkovatel těchto služeb.

Transfer

Transfer z letiště do vašeho hotelu může trvat déle, pokud je váš hotel na konci trasy transferu, resp. při cestě zpět první na trase transferu.

Ubytování

Po příjezdu do hotelu předložte na recepci váš doklad k ubytování. V některých hotelech budete muset vyplnit ubytovací kartičku. Na ubytování, stravování a další hotelové služby máte dle mezinárodních standardů nárok až po 14. hodině. Pokud je váš příjezd do hotelu v dřívějších hodinách, recepce většinou zajistí uložení vašich zavazadel do doby, než pro vás bude připraven pokoj. Doporučujeme uložit si cenné věci, pasy a finanční hotovost do trezoru. Chráníte tak svůj majetek. V den odjezdu mají být pokoje zpravidla vystěhovány do 12 hodin, není-li v pokynech ubytovatele uvedeno jinak.

Hotelové pokoje

Všechny ubytovací kapacity jsme pečlivě vybrali ve spolupráci s našimi zahraničními partnery. Upozorňujeme, že standard hotelů ve stejné kategorii se může v jednotlivých zemích výrazně lišit, a to jak ve vybavení pokoje a hotelu, tak i v rozsahu nabízených služeb a stravování. Proto jsme pro vás zavedli vlastní kategorizaci hotelů – sluníčka ITS. U každého popisu hotelu naleznete take oficiální kategorii hotelu.

Třílůžkový pokoj je zpravidla pokoj se dvěma lůžky a přistýlkou. Přistýlka může být zajištěna formou rozkládacího křesla, lehátka nebo pohovky. Přistýlka může být užší, resp. kratší než klasické lůžko, ale i přesto bude pravděpodobně v pokoji méně místa.

Jednolůžkové pokoje mohou být menší a jinak zařízené než pokoje dvoulůžkové. V mnoha hotelech je možné využívat dvoulůžkový pokoj pouze jednou osobou. Možná obsazenost pokojů je vždy uvedena u příslušného hotelu. Obsadit pokoj více osobami než je uvedeno, zpravidla není možné. To platí i pro děti a nemluvňata.

Upozornění: “TV se satelitním příjmem” v našem katalogu zpravidla neznamená, že je zde příjem českých programů.

Přání zákazníků

Vaše nezávazná přání rádi připíšeme k vaší objednávce. Ačkoli se snažíme maximálně vyhovět individuálním požadavkům zákazníků, je nutné zdůraznit, že tato přání (např. výběr pokoje) nejsou pro nás závazná a je pouze na hoteliérovi a jeho možnostech, zda vašim přáním vyhoví.

Stravování

Stravování formou polopenze, plné penze a all inclusive začíná v den nástupu večeří a končí poslední den snídaní. Hoteliéři vám nejsou povinni poskytnout při nočním příjezdu večeři, resp. při odjezdu v brzkých ranních hodinách snídani. Objednaná strava se poskytuje v místě pobytu, což znamená, že jestliže ráno opustíte hotel a vrátíte se večer, nemáte nárok na kompenzaci za oběd a/nebo večeři. Stále vice hotelů nabízí stravování formou bufetu. V mnoha destinacích je běžné podávat teplé jídlo ne tak horké, jak jsme zvyklí doma.

Služby all inclusive mohou být velmi různé. Zpravidla v ceně zahrnují neomezenou konzumaci jídel a nápojů (většinou i místního alkoholu). Přesný popis služby naleznete v katalogu u jednotlivých hotelů. V komplexech se službou all inclusive je zpravidla potřeba nosit plastikový náramek.

Sportovní možnosti a animační programy

Často jsou v místě nebo v blízkém okolí (např.na pláži) nabízeny sportovní aktivity, které nepatří k vašemu hotelu. Za tyto provozovatele nemůže naše CK přejímat žádné záruky. Nabízené hotelové animační programy mohou být v angličtině, němčině, ale i v místní řeči. Otvírací dobu různých zařízení (např. sauna, krytý bazén, tenisové kurty) určuje hoteliér nebo místní provozovatel sportovního zařízení.

Bazény

Hotely, které nemají čističku bazénů, jsou povinné z hygienických důvodů pravidelně vyměňovat vodu. Proto se může stát, že bazén nebude dočasně k dispozici.

Lehátka/slunečníky

Jejich kvalita může být velmi různá a počet neodpovídá vždy počtu hostů. V některých hotelech a na plážích bývají lehátka a slunečníky za poplatek. Tuto informaci najdete vždy v popisu příslušného hotelu.

Pláže

Pláže jsou většinou veřejné a přístupné i místnímu obyvatelstvu. I když se hoteliéři snaží udržet pláž před jejich hotelem čistou, není mnohdy v závislosti na větru a proudech možné zamezit naplaveninám. Vzdálenost od pláže k hotelu je pouze orientační.

Zvířata

Zvířata se zásadně přepravují pouze po předchozím nahlášení cestovní kanceláři a následném souhlasu leteckého přepravce a za poplatek. Malá zvířata (cca do 5 kg) můžete přepravovat v kabině letadla v uzavřené schránce. Větší zvířata se přepravují v zavazadlovém prostoru, ve k tomu zvlášť určených kontejnerech. Každý pes a kočka musí mít v rámci EU mezinárodní průkaz. Často je zakázán vstup psům do restaurací, na veřejná místa a na pláž. Upozorňujeme na skutečnost, že většina hotelů neakceptuje zvířata ve svém ubytovacím zařízení.

Sezonní zvláštnosti

Na začátku nebo na konci sezony se může stát, že se hoteliér rozhodne, třeba na základě nízké obsazenosti hotelu, hotel předčasně uzavřít, resp. později otevřít. V takové situaci se snažíme vám tuto informaci sdělit co nejdříve a ubytovat vás v jiném zařízení stejných nebo lepších kvalit. Důležité upozornění: před začátkem nebo po konci turistické sezóny nemusí být vždy všechna zařízení v provozu. To se týká částečně též klimatizace nebo vyhřívaných bazénů. Turistická infrastruktura v místě nemusí být již nebo ještě zcela k dispozici.

Stavby a technická zařízení

Hotely a apartmány se staví a renovují, aby vám poskytly pohodlí, které očekáváte. Mějte prosím pochopení, pokud občas dojde k nějakým omezením. Stavební činnosti se často provádějí krátkodobě a bez předchozího oznámení. Pokud budou společnosti ITS BILLA TRAVEL tato omezení včas známa, budeme vás ještě před vaším odjezdem na dovolenou informovat.

Internetové připojení a Wi-Fi

V popisu hotelu naleznete informaci, jestli je v hotelu k dispozici internetové připojení nebo Wi-Fi. Připojení může být zpoplatněno, není-li uvedeno jinak. Rychlost internetu může být z důvodu většího počtu uživatelů pomalejší, nebo může vypadávat.

Doklady

Pořiďte si před nástupem na dovolenou fotokopie vašich dokladů (cestovní pas, řidičský průkaz) a uschovejte je na jiném místě než originály.

Každý cestující je osobně odpovědný za dodržování pasových, celních, zdravotních a dalších předpisů země, do které cestuje, a rovněž tak i za platnost svých cestovních dokladů podle předpisů ČR. Veškeré náklady, které vzniknou nedodržením těchto předpisů, nese cestující.

Více informací o vstupních podmínkách do jenotlivých destinací najdete zde.

Hotelové kategorie

Pro jednoduchší orientaci jsme pro vás ohodnotili naše hotely jednotným symbolem – sluníčkem ITS. Sluníčka jsou udělována dle jednotných kritérií, tedy nikoliv dle oficiální místní kategorie. Kritériem jsou pro nás poloha hotelu, vybavení, úroveň služeb i celková atmosféra. Toto hodnocení se samozřejmě může lišit od oficiální kategorie hotelu.

☼☼☼☼☼ vyšší třída – mezinárodní standard s prvotřídními službami

☼☼☼☼ vyšší střední třída – kvalitní ubytování s dobrými službami

☼☼☼ střední třída – dobré vybavení a standardní služby

☼☼ jednoduché – s jednoduchým a účelným vybavením

☼ velmi jednoduché – pro nenáročné hosty; rozhodující je nízká cena

půl sluníčka navíc – kvalita příslušného zařízení převyšuje průměr odpovídající kategorie

Prosím, věnujte pozornost také místní oficiální kategorii ubytovacího zařízení uvedené vždy v jednotlivých popisech.

Informace

O společnosti

  • Cestovní kancelář ITS BILLA TRAVEL, člen nadnárodního turistického koncernu DER Touristik, který funguje v rámci společnosti REWE Group, vstoupila na český trh v lednu 2009. Spojením ITS (jednoho z největších evropských touroperátorů) a společnosti BILLA, a také ve spolupráci s cestovní kanceláří EXIM Tours, která je členem DER Touristik od r. 2012, Vám přináší rozsáhlou nabídku zájezdů, kvalitní služby, pohodlnou rezervaci a záruku nejnižší ceny na českém trhu.
  • Německá cestovní kancelář ITS byla založena v roce 1970 a v rámci REWE Group je největší firmou zaměřenou na cestovní ruch. V roce 2011 dosáhla turistická divize celé skupiny obrat přes 7 mld. eur a zajistila dovolenou pro více než 5 mil. spokojených klientů. To ji podílem na trhu řadí na 2. místo v Německu a dlouhodobě mezi největší turistické touroperátory v celé Evropě.
  • Česká společnost ITS BILLA TRAVEL Vám nabízí jasnou a přehlednou formu nabídky zájezdů, konečné ceny, vlastní rezervační systém a profesionální přístup pracovníků call centra. Díky silnému finančnímu zázemí a podpoře koncernu DER Touristik patří dnes ITS BILLA TRAVEL mezi nejrychleji rostoucí cestovní kanceláře na trhu a nabídkou kvalitní dovolené a vysokého standardu cestování si buduje silnou pozici v České republice.
 
 
 

Telefonické rezervace a informace o zájezdech | Po-Pá 08:00-20:00, So-Ne 10:00-18:00 | Tel.: 241 093 223, fax: 241 093 231

Copyright a-net.cz © 2015 | ITS BILLA TRAVEL s.r.o., cestovní kancelář, Sídlo: Modletice 67, 251 01 Říčany